Godziny otwarciaPon-Pt 10-18Skontaktuj się z nami+48 793 174 555e-mail:info@fixcatering.pl
  • W jakich godzinach dostarczane są posiłki?
  • Jak zamówić catering?
  • Czy mogę zrobić przerwę w dostawach posiłków?
  • Od kiedy rozpoczyna się moja dieta?
  • Czy mogę otrzymać fakturę?
  • Czy można robić przerwy w trakcie trwania pakietu? Czy dni nie przepadają?
  • Czy można wykluczyć produkty?
  • Czy można zamienić posiłki w opcji lunch box?
  • Czy można płacić gotówka za zamówienie?
W jakich godzinach dostarczane są posiłki?
Godziny dostaw  (dowiedz się szczegółów na temat konkretnej godziny w Twoim mieście pisząc do nas przez formularz kontaktowy).
Dostawy cateringu odbywają się od niedzieli do czwartku (dzień przed) w godzinach 14-23 (dostawa na sobotę razem z dostawą na piątek)
Jak zamówić catering?

Aby zamówić swoją dietę należy:

  1. Przejść do systemu zamawiania diety online – kliknij tutaj
  2. Wybrać interesującą Państwa dietę
  3. Określić parametry diety i dodać ją do koszyka
  4. Wybrać formę płatności i opłacić zamówienie.
  5. Pierwsza dostawa nastąpi w wybranym przez Państwa terminie pod wskazany w zamówieniu adres.

Czy mogę zrobić przerwę w dostawach posiłków?

Tak.

Wykupując dietę na określoną liczbę dni nie muszą Państwo wykorzystać jej dzień po dniu. Mogą Państwo zawiesić dostawy na określoną liczbę dni np. z powodu wyjazdu na urlop itp.

W przypadku ustalenia dokładnego harmonogramu dostaw prosimy o wcześniejszy kontakt.


Od kiedy rozpoczyna się moja dieta?

W przypadku złożenia zamówienia przed godziną 12:00, możliwe jest zamówienie cateringu najwcześniej na dzień następny.

W przypadku zamówienia cateringu po godzinie 12:00, rozpoczęcie diety może najwcześniej rozpocząć się na drugi dzień od dnia złożenia zamówienia.

Mogą również Państwo wybrać inny termin rozpoczęcia diety. Wystarczy wybrać datę w formularzu zamówienia diety online.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak.

W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podaniu danych firmowych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej lub dostarczona z pierwszą dostawą.

Czy można robić przerwy w trakcie trwania pakietu? Czy dni nie przepadają?

Tak, można robić przerwy w trakcie trwania pakietu. Przerwę należy zgłosić 3 dni robocze przed dostawa droga sms lub telefonicznie.

Czy można wykluczyć produkty?

Tak, jeśli są to max 2 produkty należy dołączyć notatke podczas składania zamowienia, jeśli jednak są to kwestie indywidualne przed wykupieniem należy napisać e-mail lub zadzwonić w celu ustalenia szczegółów.

Czy można zamienić posiłki w opcji lunch box?

Tak, z wykluczeniem dwóch obiadów. Podczas składania zamowienia należy dopisać notatkę jakie posiłki mają wchodzić w skład zestawu.

Czy można płacić gotówka za zamówienie?

Tak, jednak opcja ta nie dotyczy miasta Wroclaw oraz okolic. W tym celu podczas składania zamowienia należy wpisać notatkę- płatność gotówką przy pierwszej dostawie. Wartość zamowienia należy zapłacić kierowcy przy pierwszej dostawie.



Potrzebujesz pomocy?

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami.

KONTAKT