Godziny otwarciaPon-Pt 10-18Skontaktuj się z nami+48 793 174 555e-mail:info@fixcatering.pl
  • W jakich godzinach dostarczane są posiłki?
  • Jak zamówić catering?
  • Czy mogę zrobić przerwę w dostawach posiłków?
  • Od kiedy rozpoczyna się moja dieta?
  • Czy mogę otrzymać fakturę?
  • Czy można robić przerwy w trakcie trwania pakietu? Czy dni nie przepadają?
  • Czy można wykluczyć produkty?
  • Czy można zamienić posiłki w opcji lunch box?
  • Czy można płacić gotówka za zamówienie?
W jakich godzinach dostarczane są posiłki?
Godziny dostaw  (dowiedz się szczegółów na temat konkretnej godziny w Twoim mieście pisząc do nas przez formularz kontaktowy).
Dostawy cateringu odbywają się od niedzieli do czwartku (dzień przed) w godzinach 14:00 – 23:00  (dostawa na sobotę razem z dostawą na piątek)

Dostawy cateringu dla strefy Wroclaw i okolice odbywają się pomiędzy 2:00 – 7:00  rano od poniedziałku do piątku.

Jak zamówić catering?

Aby zamówić swoją dietę należy:

  1. Przejść do systemu zamawiania diety online – kliknij tutaj
  2. Wybrać interesującą Państwa dietę
  3. Określić parametry diety i dodać ją do koszyka
  4. Wybrać formę płatności i opłacić zamówienie.
  5. Pierwsza dostawa nastąpi w wybranym przez Państwa terminie pod wskazany w zamówieniu adres.

Czy mogę zrobić przerwę w dostawach posiłków?

Tak.

Wykupując dietę na określoną liczbę dni nie muszą Państwo wykorzystać jej dzień po dniu. Mogą Państwo zawiesić dostawy na określoną liczbę dni np. z powodu wyjazdu na urlop itp.

Wszelkie zmiany mogą zostać dokonane z poziomu Panelu Klienta.


Od kiedy rozpoczyna się moja dieta?

W przypadku złożenia zamówienia przed godziną 12:00, możliwe jest zamówienie cateringu najwcześniej na dzień następny.

W przypadku zamówienia cateringu po godzinie 12:00, rozpoczęcie diety może najwcześniej rozpocząć się na drugi dzień od dnia złożenia zamówienia.

Mogą również Państwo wybrać inny termin rozpoczęcia diety. Wystarczy wybrać datę w formularzu zamówienia diety online.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak.

W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podaniu danych firmowych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej lub dostarczona z pierwszą dostawą.

Czy można robić przerwy w trakcie trwania pakietu? Czy dni nie przepadają?

Tak, można robić przerwy w trakcie trwania pakietu.

W tym celu wystarczy zalogować się do Panelu Klienta na stronie lub aplikacji mobilnej i zmienić terminy dostaw w wybrane przez Państwa dni.

Czy można wykluczyć produkty?

Tak.

Wszelkie wykluczenia produktów mogą Państwo wpisać podczas składnia zamówienia przez formularz zamówienia dostępny na stronie lub aplikacji mobilnej.

Czy można zamienić posiłki w opcji lunch box?

Tak, z wykluczeniem dwóch obiadów. Podczas składania zamowienia należy dopisać notatkę jakie posiłki mają wchodzić w skład zestawu.

Czy można płacić gotówka za zamówienie?

Tak, jednak opcja ta nie dotyczy miasta Wroclaw oraz okolic. W tym celu podczas składania zamowienia należy wpisać notatkę- płatność gotówką przy pierwszej dostawie. Wartość zamowienia należy zapłacić kierowcy przy pierwszej dostawie.



FAQ

Potrzebujesz pomocy?

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami.

KONTAKT