Dostawy cateringu dla strefy Wroclaw i okolice odbywają się pomiędzy 2:00 – 7:00 rano od poniedziałku do piątku.
Aby zamówić swoją dietę należy:
Tak.
Wykupując dietę na określoną liczbę dni nie muszą Państwo wykorzystać jej dzień po dniu. Mogą Państwo zawiesić dostawy na określoną liczbę dni np. z powodu wyjazdu na urlop itp.
Wszelkie zmiany mogą zostać dokonane z poziomu Panelu Klienta.
W przypadku złożenia zamówienia przed godziną 12:00, możliwe jest zamówienie cateringu najwcześniej na dzień następny.
W przypadku zamówienia cateringu po godzinie 12:00, rozpoczęcie diety może najwcześniej rozpocząć się na drugi dzień od dnia złożenia zamówienia.
Mogą również Państwo wybrać inny termin rozpoczęcia diety. Wystarczy wybrać datę w formularzu zamówienia diety online.
Tak.
W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podaniu danych firmowych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej lub dostarczona z pierwszą dostawą.
Tak, można robić przerwy w trakcie trwania pakietu.
W tym celu wystarczy zalogować się do Panelu Klienta na stronie lub aplikacji mobilnej i zmienić terminy dostaw w wybrane przez Państwa dni.
Tak.
Wszelkie wykluczenia produktów mogą Państwo wpisać podczas składnia zamówienia przez formularz zamówienia dostępny na stronie lub aplikacji mobilnej.
Tak, z wykluczeniem dwóch obiadów. Podczas składania zamowienia należy dopisać notatkę jakie posiłki mają wchodzić w skład zestawu.
Tak, jednak opcja ta nie dotyczy miasta Wroclaw oraz okolic. W tym celu podczas składania zamowienia należy wpisać notatkę- płatność gotówką przy pierwszej dostawie. Wartość zamowienia należy zapłacić kierowcy przy pierwszej dostawie.