Fixcatering.pl - catering dietetyczny. Zawsze pod ręką...

§ 10. REKLAMACJE

1. W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia oraz sposobu jego realizacji ze złożonym zamówieniem lub niniejszym regulaminem, a także dotyczącej działania Serwisu Internetowego, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.
2. Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres: info@fixcatering.pl bądź też za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu Internetowego w zakładce „KONTAKT”.
3. Reklamacja winna zawierać:
a) rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
b) roszczenia Klienta,
c) dane kontaktowe składającego reklamację.
4. Wymogi opisane w pkt 3 mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji,
5. Sprzedawca zajmie stanowisko w przedmiocie złożonej przez Klienta reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Drodzy klienci, informujemy, że w związku ze zbliżającymi się świętami planujemy przerwę w dostawach cateringu. Ostatnia dostawa w roku 2019 odbędzie się na dzień 23.12( poniedziałek), kolejne dostawy rozpoczną się na dzień 7.01.2020 r.(wtorek). Wszelkie niewykorzystane przez Państwa dni przejdą automatycznie na nowy rok. Przepraszamy za utrudnienia.